Radio

Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2018

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας

Why should we consider virtues and a good name as more valuable than all other possessions in life? Bhagawan explains with a profound little story.

Long ago, there was a person who had three friends. Quite by accident, he was charged for some crime and a warrant was issued against him by the court. He approached one friend and asked him to bear witness to his innocence. He said, "I will not move out of this house; I can help you only from within this." The second friend said, "I can come only up to the porch of the court. I will not enter the witness box." The third friend said, "Come, I shall speak for you wherever you want me to." The first friend is the 'property and possessions' which can bear witness only from within the house. The second is 'the kinsmen and the members of the family’, who come as far as the cemetery but would not accompany the person to the seat of judgement. The third friend is the fair name earned by one's virtues and service. These persist even after death and burial; they stand witness for ages, and announce the innocence and greatness of the individual. They decide the nature of the next birth too.

- Divine Discourse, May 24, 1973.

Service must spring out of Love and should scatter Love in profusion.
-BABA


Γιατί πρέπει να θεωρούμε τις αρετές και το καλό όνομα ως τα πιο πολύτιμα αποκτήματα στη ζωή; Ο Μπάγκαβαν μας το εξηγεί αναφέροντας και μια πολύ σπουδαία ιστοριούλα.

 Πριν από πολύ καιρό, ζούσε ένας άνθρωπος που είχε τρεις φίλους. Έτυχε να κατηγορηθεί για διάπραξη κάποιου εγκλήματος και εκδόθηκε ένταλμα εναντίον του από το δικαστήριο. Τότε μίλησε σε ένα από τους φίλους του και του ζήτησε να πάει μάρτυρας στο δικαστήριο για να υποστηρίξει την αθωότητά του. Εκείνος του είπε: «Δεν θα βγω από τούτο το σπίτι. Μπορώ όμως να σε βοηθήσω μόνο εφόσον παραμένω μέσα σ’ αυτό». Ο δεύτερος φίλος είπε το εξής: «Μπορώ να έλθω μόνο ως το προαύλιο της εισόδου του δικαστηρίου. Αλλά δεν θα μπω στον χώρο που προβλέπεται για τους μάρτυρες». Και ο τρίτος φίλος είπε: «Λοιπόν, έλα, θα μιλήσω για σένα ως μάρτυράς σου και θα σε υποστηρίξω σε όποιον τόπο μου πεις». Ο πρώτος φίλος είναι η «περιουσία και όλα τα ακίνητα και τα αποκτήματα», που μπορούν να καταθέσουν ως μάρτυρες μόνο μέσα από το σπίτι. Ο δεύτερος φίλος είναι «οι συγγενείς και τα μέλη της οικογένειας», που έρχονται μέχρι το νεκροταφείο, αλλά δεν συνοδεύουν τον άνθρωπο ως το εδώλιο όπου θα καθίσει για να κριθεί. Ο τρίτος φίλος είναι το καλό όνομα του δίκαιου ανθρώπου, το οποίο αποκτήθηκε από τις αρετές του και από την ανιδιοτελή προσφορά των υπηρεσιών του. Αυτό το καλό όνομα εξακολουθεί να ισχύει ακόμη και μετά τον θάνατο, και μετά την ταφή. Και επί αιώνες θα παραμένει μάρτυρας, που θα διακηρύσσει την αθωότητα και το μεγαλείο του ατόμου, που αγωνίστηκε ενάρετα στη ζωή του και πρόσφερε ανιδιοτελώς τις υπηρεσίες του για τους άλλους. Αυτά θα αποφασίσουν και για την φύση της επόμενης γέννησης.

Η προσφορά ανιδιοτελούς υπηρεσίας πρέπει να πηγάζει από την Αγάπη και πρέπει να σκορπίζει Αγάπη σε αφθονία.
-ΒΑΒΑ  

 Source: SAI INSPIRES



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο