Radio

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας



Where do we seek Swami today? How do we place our problems before Him and seek His blessing? On this most significant day of Aradhana Mahotsavam, Bhagawan lovingly reminds us.

Since I moved freely among people, talking and singing with them, even intellectuals were unable to grasp My truth, My power, My glory, or My real task as Avatar. I can solve any problem however knotty. I am beyond the reach of the most intensive enquiry and the most meticulous measurement. Only those who have recognised My love and experienced it can assert that they have glimpsed My reality. Do not attempt to know Me through the external eyes. When you go to a temple and stand before the image of God, you pray with closed eyes, don’t you? Why? Because you feel that the inner eye of wisdom alone can reveal Him to you. Therefore, do not crave from Me trivial material objects; but, crave for Me from within, and you will be rewarded. The path of Love is the royal road that leads mankind to Me. My grace is ever available to devotees who have steady love and faith.

- Divine Discourse, Jun 19, 1974.

Selfless Love is the bond that wins Grace.
-BABA


Πού ζητούμε να βρούμε σήμερα τον Σουάμι; Πώς φέρνουμε μπροστά Του τα προβλήματά μας ζητώντας την ευλογία Του; Ο Μπάγκαβαν με αγάπη μας το υπενθυμίζει σήμερα, τούτη την σημαντικότατη μέρα του Δοξαστικού Προσκυνήματος προς Αυτόν.
 
Από τότε που κινούμαι ελεύθερα μεταξύ των ανθρώπων, μιλώντας και ψάλλοντας μαζί τους, ακόμα και οι πολύ μορφωμένοι, οι διανοούμενοι,  αδυνατούν να αντιληφθούν την αλήθεια Μου, την δύναμή Μου, την δόξα Μου ή και το πραγματικό έργο Μου, που έχω ως Αβατάρ. Μπορώ να λύσω οποιοδήποτε πρόβλημα όσο περίπλοκο και αν είναι. Είναι αδύνατο να Με προσεγγίσετε διεξάγοντας και την πιο εντατική έρευνα, και την πιο σχολαστική μέτρηση. Μόνο όσοι έχουν αναγνωρίσει και βιώσει την αγάπη Μου μπορούν να ισχυριστούν ότι μόλις που πήρε το μάτι τους την πραγματικότητά Μου. Μην προσπαθείτε, λοιπόν, να με γνωρίσετε χρησιμοποιώντας τα εξωτερικά μάτια σας. Όταν πηγαίνετε σε ένα ναό και στεκόσαστε μπροστά στην εικόνα του Θεού, προσευχόσαστε με τα μάτια κλειστά, δεν είναι έτσι; Γιατί; Διότι αισθανόσαστε ότι μόνο τα εσωτερικά μάτια σας, δηλαδή τα μάτια της ανώτερης γνώσης και της σοφίας, μπορούν να σας Τον φανερώσουν. Συνεπώς, μην επιθυμείτε βαθιά να σας δώσω ασήμαντα υλικά πράγματα. Αλλά, βαθιά μέσα από την καρδιά σας, να λαχταράτε για Μένα, και τότε θα ανταμειφθείτε. Το μονοπάτι της Αγάπης είναι ο βασιλικός δρόμος που φέρνει το ανθρώπινο γένος σε Μένα. Η Χάρη Μου είναι πάντα διαθέσιμη για τους αφοσιωμένους πιστούς Μου, που έχουν ακλόνητη αγάπη και πίστη.      

Η ανιδιοτελής Αγάπη είναι δεσμά που κερδίζουν την Χάρη του Θεού.
-ΒΑΒΑ


Source: SAI INSPIRES




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο