Radio

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας


Often we find our faith wavering. When that happens, will Bhagawan get upset with us and abandon us to fend for ourselves? Bhagawan answers and explains His nature today.

I have come to reform you. I will not leave you until I do that. Even if you get away before I do that, do not think you can escape Me, I will hold on to you. I am not worried if you leave Sai, for I am not anxious that there should be a huge gathering here and a big following around Me. Who invited all of you here? Without any printed invitation, thousands are coming to Sai. But, of one thing, be assured. Whether you come to Me or not, you are all Mine. This Sai Mata (Mother of all) has the love of a thousand mothers towards Her children; that is why I do so much lalana (fondling) and so much palana (protecting). If I appear to be angry, remember, it is only love in another form that I use to evince my disappointment when you do not shape up in line with my guidance.

- Divine Discourse, Feb 11, 1964. 

You may not see Me, but I am the light through which you see.
-BABA


Συχνά η πίστη μας δεν είναι ακλόνητη, αλλά αμφιταλαντεύεται.  Όταν αυτό μας συμβαίνει, άραγε ο Μπάγκαβαν στενοχωρείται μαζί μας και μας αφήνει να τα βγάλουμε πέρα μόνοι μας; Ο Μπάγκαβαν απαντά σήμερα σ’ αυτή την ερώτηση.
 
Έχω έλθει στον κόσμο για να σας επαναφέρω στον σωστό δρόμο. Δεν θα σας αφήσω πριν να το κάνω. Ακόμη και αν απομακρυνθείτε πριν σας αλλάξω, μην νομίζετε ότι μπορείτε να Μου ξεφύγετε -  θα επιμένω για χάρη σας. Δεν ανησυχώ όταν εγκαταλείπετε τον Σάι, διότι δεν είμαι ανυπόμονος και δεν ενδιαφέρομαι να σχηματισθεί εδώ μια τεράστια σύναξη και μια μεγάλη ακολουθία γύρω Μου. Σκεφθείτε, ποιος σας προσκάλεσε όλους σας, για να συγκεντρωθείτε εδώ; Έρχονται στον Σάι χιλιάδες άνθρωποι, χωρίς να έχουν τυπωμένες προσκλήσεις στο χέρι τους. Ωστόσο, για ένα πράγμα να είσαστε βέβαιοι: είτε έρθετε σε Μένα είτε δεν έρθετε, όλοι σας είσαστε δικοί Μου. Τούτος ο Σάι, που είναι η Μητέρα όλων σας, διαθέτει για τα παιδιά Της την αγάπη χιλίων μητέρων. Να γιατί τόσο πολύ σας χαϊδεύω και τόσο πολύ σας προστατεύω. Αν φαίνομαι  θυμωμένος, αυτό δεν είναι παρά μόνο αγάπη σε άλλη μορφή, που την εκδηλώνω για να εκφράσω την απογοήτευσή μου όταν δεν ανταποκρινόσαστε στις οδηγίες Μου.     

 Μπορεί να μη Με βλέπετε, αλλά είμαι το φως με το οποίο βλέπετε.
-ΒΑΒΑ



 Source: SAI INSPIRES



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο