Radio

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας


Will the Lord ever give up on His devotees? Bhagawan lovingly explains to us and gives us a firm assurance.

I have come to reform you; I won’t leave you until I do that. Even if you get away before I do that, don’t think you can escape Me; I will hold on to you. I am not worried if you leave Me, for I am not anxious that there should be a huge gathering! Who gave hand-written invitation to everyone present here? People come, on their own, in thousands - you attach yourselves to Me! I am unattached. I am attached only to the task. But be assured of one thing. Whether you come to Me or not, you are all in Me. I have the love of a thousand mothers. I love each one of you and protect you always. Whenever I appear to be angry, remember, it is only love in another form. I do not have even an iota of anger in Me. I express My disappointment when you do not shape up as I expect.

- Divine Discourse, Feb 11, 1964. 

True happiness consists in union with God.
                                                                                  -BABA


Θα εγκαταλείψει ποτέ ο Κύριος τους αφοσιωμένους πιστούς Του; Ο Μπάγκαβαν μας δίνει την εξήγηση με αγάπη και μας παρέχει μιαν ακλόνητη διαβεβαίωση. 

  
Έχω κατέβει στον κόσμο, για να αναμορφώσω και να συμμορφώσω τη ζωή σας. Δεν θα σας εγκαταλείψω πριν ολοκληρώσω την αποστολή Μου. Ακόμη και αν απομακρυνθείτε από κοντά Μου, πριν επιτελέσω το έργο Μου, μη νομίσετε ότι μπορείτε να Μου διαφύγετε. Θα σας συγκρατήσω. Δεν ανησυχώ, άλλωστε, αν με αφήσετε και φύγετε, διότι δεν φοβούμαι ότι από αυτό το λόγο θα προκύψει ένα μεγάλο κακό! Ποιος έδωσε χειρόγραφη πρόσκληση στον καθένα σας, που βρίσκεται τώρα εδώ; Οι άνθρωποι έρχονται μόνοι τους κατά  χιλιάδες – είσαστε λοιπόν στενά συνδεδεμένοι μαζί Μου! Δεν έχω απολύτως καμία προσκόλληση. Είμαι αφοσιωμένος μόνο στο καθήκον, στην αποστολή Μου. Αλλά, για ένα πράγμα να είσαστε βέβαιοι: Είτε έλθετε σε Μένα είτε όχι, όλοι σας είσαστε μέσα στην καρδιά Μου. Διαθέτω την αγάπη χιλίων μητέρων. Αγαπώ τον καθένα σας και πάντα σας προστατεύω. Οποτεδήποτε φαίνεται ότι είμαι θυμωμένος, εσείς να θυμόσαστε ότι αυτό που βλέπετε είναι μόνο αγάπη εκφρασμένη σε μιαν άλλη μορφή. Δεν υπάρχει μέσα Μου ούτε και ο ελάχιστος θυμός, ούτε και ένα γιώτα από θυμό. Εκφράζω την απογοήτευσή μου όταν δεν βελτιωνόσαστε σύμφωνα με όσα προσμένω από εσάς.

 Η αληθινή ευτυχία συνίσταται στην ένωσή μας με τον Θεό.
               -ΒΑΒΑ 



 Source: SAI INSPIRES






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο