Radio

Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας


Why should we pay attention to the spiritual aspects of secular life? Bhagawan lovingly explains to us with a beautiful example.

When visiting a temple of Lord Shiva, none should pass between the bull (Nandi) and the Lingam - the Jiva (individual soul) and Lord Shiva, it is said; for they are to merge into one. Shiva must be seen through the two horns of Nandi, they say. When asked the reason for this procedure people reply, "Well, it is holier than other methods of viewing the Lingam". But the inner meaning is, ‘You must see the Shiva in Jiva’ - Pasu (animal) and Pasupathi (Lord of all beings) are one: Nandi and Iswara become Nandiswara. When in bondage, it is Nandi; when the bound becomes free, it is Iswara - Nandiswara! This Union is entitled to be honoured. When Pasu is offered to the Pasupathi, and its separate identity is cast away, it is true Yajna (sacrifice). Today, these symbolic acts have changed beyond recognition. The practices of today and the principles of yesterday are far apart – the smallest detail of secular life must be inspired by the higher ideal of spiritual fulfillment.

- Divine Discourse, Feb 11, 1964

True happiness consists of union with God.
                                                                                  -BABA


Γιατί πρέπει να προσέχουμε τις πνευματικές πλευρές της επίγειας ζωής μας; Ο Μπάγκαβαν μας το εξηγεί χρησιμοποιώντας ένα ωραίο παράδειγμα.
 
Κατά την επίσκεψη σε ναό του Σίβα, λέγεται ότι κανείς δεν επιτρέπεται να περάσει μεταξύ του αγάλματος του ταύρου Νάντι και του Λίνγκαμ – δηλαδή, μεταξύ της ατομικής ψυχής και του Σίβα. Τούτο, διότι αυτά τα δυο πρόκειται να συγχωνευτούν και να γίνουν ένα. Λένε ότι τον Σίβα πρέπει να τον δει κανείς μέσα από τα δυο κέρατα του ταύρου Νάντι. Στην ερώτηση γιατί απαιτείται αυτή η διαδικασία, ο κόσμος απαντά ότι «Αυτός είναι ο πιο ευλαβικός τρόπος, για να δει κανείς το Λίνγκαμ». Ωστόσο, η εσωτερική πνευματική σημασία αυτής της διαδικασίας είναι ότι «Πρέπει να δείτε τον Σίβα μέσα στην ατομική ψυχή» - το ζώο (Πάσου) και ο Κύριος των όντων (Πασουπάτι) ενώνονται και είναι ένα: ο ταύρος Νάντι και ο Ίσβαρα γίνονται Ναντίσβαρα. Όταν λειτουργούν ακόμη τα δεσμά, έχουμε τον Νάντι. Όταν ο δέσμιος άνθρωπος, ο δεσμώτης, απελευθερώνεται, τότε έχουμε τον Ίσβαρα – τον Ναντίσβαρα! Αυτή η ένωση δικαιούται να τιμηθεί. Όταν το ζώο (Πάσου) προσφερθεί στον Κύριο των όντων (Πασουπάτι) και η ξεχωριστή του ταυτότητα ακυρωθεί, αυτό που συντελείται είναι αληθινή θυσία (Γιάγκνα). Σήμερα, αυτές οι συμβολικές πράξεις έχουν αλλάξει τόσο πολύ, ώστε να έχουν γίνει αγνώριστες. Οι σημερινές πρακτικές και οι χθεσινές αρχές διαφέρουν πάρα πολύ μεταξύ τους. Όμως, και η ελάχιστη λεπτομέρεια της επίγειας ζωής πρέπει να εμπνέεται από το ανώτερο ιδεώδες της εκπλήρωσης του πνευματικού προορισμού του ανθρώπου.       

 Η αληθινή ευτυχία βρίσκεται στην ένωση με τον Θεό.
                                                                                           -ΒΑΒΑ 



 Source: SAI INSPIRES



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο