What is the root cause we must fix if we wish to
experience and recognise the Unity of everything, animate and inanimate?
Bhagawan lovingly shares with us the secret.
The core of this Universe is the Supreme Self (Paramatma).
We can describe the Universe but the Supreme Self is beyond all description.
Both the cognisable and the non-cognisable have emanated from the same One
Indivisible Consciousness. Each is full and complete in itself. The individual
consciousness is the manifestation of the Cosmic Consciousness. When the
material sheath falls off, it merges in its source. The Vedas declare, “This is
full, that is full. From the full emerges the full. When the Full is taken from
the full, the full remains full”. So the Cosmos, the World, the Individual -
all are embodiments of the Full. Nothing is fractional or incomplete. Hence all
is indeed Divine. But this awareness of the immanence of the Universal can come
to your experience when the ‘I’ consciousness is forgotten. When the ‘I’ in you
disappears, you automatically become fit to know the ‘non-I’.
- Divine Discourse, Apr 5, 1981.
Just as there is oil in the sesame seed, butter in milk,
fragrance in flower, tasty juice in the fruit and fire in wood, there is
Divinity in the vast Universe.
-BABA
Πώς πρέπει να
ενεργήσουμε αν θέλουμε να βιώσουμε και να κατανοήσουμε την Ενότητα των πάντων, είτε
αυτά είναι έμψυχα είτε άψυχα; Ο Μπάγκαβαν μοιράζεται με αγάπη μαζί μας το
μυστικό.
Πυρήνας
τούτου του Σύμπαντος είναι ο Υπέρτατος Εαυτός. Μπορούμε να περιγράψουμε το
Σύμπαν, αλλά δεν μπορούμε να περιγράψομε τον Υπέρτατο Εαυτό. Τόσο εκείνα που μπορούμε
να τα αντιληφθούμε όσο και τα άλλα, τα ακατανόητα, έχουν προέλθει από τον Θεό, την
Μια Αδιαίρετη Θεϊκή Συνείδηση. Το καθετί στη δημιουργία είναι πλήρες και
ολοκληρωμένο. Το μεμονωμένο άτομο, δηλαδή η ατομική συνείδηση, είναι εκδήλωση
της Θεϊκής Συνείδησης. Όταν η υλική υπόσταση του ατόμου διαλυθεί, τότε τούτο
συνενώνεται με την πηγή του. Οι Βέδες διακηρύσσουν: «Τούτο είναι πλήρες, εκείνο
είναι πλήρες. Από το πλήρες προκύπτει το πλήρες. Όταν το Πλήρες λαμβάνεται από
το πλήρες, τότε το πλήρες εξακολουθεί να παραμένει πλήρες». Δηλαδή, ολόκληρο το
Σύμπαν, ο Κόσμος, το κάθε εξατομικευμένο άτομο – τα πάντα είναι ενσαρκώσεις και
εκδηλώσεις του Πλήρους, δηλαδή του Θεού. Τίποτε δεν είναι κλασματικό, ατελές ή
λειψό. Να γιατί τα πάντα είναι Θεός. Ωστόσο, τούτη η επίγνωση του Συμπαντικού,
δηλαδή η επίγνωση της πανταχού παρουσίας του Θεού, μπορεί να γίνει βίωμά σας
μόνο αν αποβάλλετε την αίσθηση του χωριστικού «εγώ» σας. Όταν εξαφανιστεί από
μέσα σας το «εγώ», τότε αυτομάτως γινόσαστε άξιοι για να γνωρίσετε το «μη -
εγώ», τον Υπέρτατο Εαυτό.
Ακριβώς όπως
υπάρχει λάδι στον σπόρο του σουσαμιού, βούτυρο στο γάλα, ευωδιά στο λουλούδι,
γευστικός χυμός στο φρούτο και φωτιά μέσα στο ξύλο, έτσι υπάρχει και ο Θεός
μέσα στο απέραντο Σύμπαν.
-ΒΑΒΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ένα σχόλιο