Radio

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας



Bhagawan declares that we all are essentially divine. What then is the difference between us and Him? On this auspicious Avatar Declaration Day, Bhagawan lucidly explains.

Oblivious to the presence of the sacred Divine within, people embark on their quest for God. Avatars (incarnations) are of two kinds: Amsaavatar and Purnaavatar. All human beings are Amsaavatar (partial incarnation of the Divine). Mamaivaamso jeevaloke jeevabhutah sanatanah (In this world of living beings, it is a part of My Eternal Self that has become the Jiva, the individual soul), says Krishna in the Gita. These partial incarnations, caught up in Maya, develop egoism and possessiveness and lead worldly lives. However, the Purnaavatars (complete incarnations of the Divine), subduing and transcending Maya, manifest their full divinity to the world in their lives. The Purnaavatar may behave, according to the circumstances, as if subject to Maya, but in reality He is free from it at all times. But some, not understanding this truth owing to their own limitations, attribute wrong motives to His actions. In this they reflect their own feelings.

- Divine Discourse, Aug 14, 1990. 

God is not to be spoken of as coming down or going up, since He is everywhere.
                                                    -BABA


Ο Μπάγκαβαν διακηρύσσει ότι ουσιαστικά όλοι είμαστε Θεοί. Συνεπώς, κατά τί διαφέρουμε από τον Ίδιο; Με την ευκαιρία τούτης της ευοίωνης και ελπιδοφόρας Ημέρας της Διακήρυξης του Αβατάρ, ο Μπάγκαβαν μας δίνει σαφείς εξηγήσεις.

 Οι άνθρωποι ξεκινούν την αναζήτηση του Θεού, έχοντας λησμονήσει την ιερή παρουσία της Θείας Φύσης που βρίσκεται μέσα τους. Τα Αβατάρ, δηλαδή οι ενσαρκώσεις του Θεού, είναι δυο ειδών: Η Μερική Ενσάρκωση και η Πλήρης Ενσάρκωση του Θεού. «Σε τούτο τον κόσμο των έμβιων όντων, ένα μέρος του Αιώνιου Εαυτού Μου έχει γίνει εξατομικευμένη ψυχή», λέγει ο Κρίσνα στην Γκίτα. Αυτές οι μερικές ενσαρκώσεις, υπό την επήρεια της Ψευδαίσθησης και πιασμένες από αυτήν, αναπτύσσουν τον εγωισμό και την κτητικότητα και ζουν τη ζωή του υλικού κόσμου. Ωστόσο, οι Πλήρεις Ενσαρκώσεις του Θεού, υπερνικώντας και υπερβαίνοντας την Ψευδαίσθηση, αποκαλύπτουν την Πλήρη Θεία Φύση τους στον κόσμο, στη διάρκεια της επίγειας ζωής τους. Η Πλήρης Ενσάρκωση μπορεί να συμπεριφέρεται, ανάλογα με τις συνθήκες, σαν να εξαρτάται από την Ψευδαίσθηση, αλλά στην πραγματικότητα, είναι πάντοτε ανεξάρτητη από αυτήν. Ορισμένοι, όμως, που δεν αντιλαμβάνονται αυτή την αλήθεια, λόγω των περιορισμών τους, αποδίδουν στις πράξεις του Αβατάρ λανθασμένα κίνητρα. Ως προς αυτό το ζήτημα οι άνθρωποι αυτοί εκφράζουν τα δικά τους αισθήματα.   
 
Δεν πρέπει να μιλάμε για τον Θεό ότι κατεβαίνει από ψηλά ή ότι ανεβαίνει ψηλά, και τούτο διότι ο Θεός βρίσκεται παντού.
                                  -ΒΑΒΑ  


 Source: SAI INSPIRES





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο