Radio

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας


Which is the primordial and most essential question to which we must find the answer? Bhagawan explains with a practical method.

All spiritual practices (Sadhana) will go in vain if you do not know your true identity. Instead of asking others, “Who are you?” ask yourself, “Who am I?” We say, “This is my book, this is my tumbler.” Then, "Who am I? The feeling of ‘my’ is illusion (maya). All this ‘mine’ is matter; they are negative. You think you are the master of this material world. Master the mind and be a mastermind! Make an effort to know your true identity. To know this, you should first give up body attachment. When I say this is ‘my handkerchief’, I am separate from the handkerchief. Similarly, when I say this is ‘my body’, I am separate from the body. When I say, ‘my mind’ it means I am separate from my mind. Then who am I? Constant enquiry on these lines would lead you to self realisation.

- Divine Discourse, Mar 14, 1999

Master the mind and be a mastermind.
                                                                        -BABA


Ποια είναι η προαιώνια και πάρα πολύ ουσιαστική ερώτηση στην οποία πρέπει να βρούμε την απάντηση; Ο Μπάγκαβαν παρέχει την εξήγηση χρησιμοποιώντας μια πρακτική μέθοδο.

 Ματαίως κάνετε όλες τις πνευματικές σας ασκήσεις, αν αγνοείτε την αληθινή σας ταυτότητα. Αντί να κάνετε στους άλλους την ερώτηση «Ποιος είσαι;», ρωτείστε τον εαυτό σας «Ποιος είμαι;». Λέμε «Αυτό είναι το βιβλίο μου, αυτό είναι το ποτήρι μου». Και μετά ρωτάμε : «Ποιος είμαι;». Η αίσθηση που έχω όταν λέω «δικό μου»  είναι ψεύτική, δηλαδή είναι ψευδαίσθηση. Όλες αυτές οι εκφράσεις, που περιέχουν τις λέξεις «δικό μου», αναφέρονται σε υλικά πράγματα. Και είναι αρνητικές. Σκεπτόσαστε ότι είσαστε ο κύριος τούτου του κόσμου. Λοιπόν, γίνετε κύριοι του νου σας, και έτσι θα γίνετε μεγαλοφυΐες! Προσπαθήσετε να γνωρίσετε την αληθινή σας ταυτότητα. Για να την γνωρίσετε, πρέπει πρώτα να απαλλαγείτε από την  προσκόλλησή σας στο σώμα σας. Όταν λέγω ότι αυτό είναι «το μαντήλι μου», είμαι κάτι το χωριστό από το μαντήλι. Κατά παρόμοιο τρόπο, όταν λέγω ότι αυτό είναι «το σώμα μου», είμαι κάτι το χωριστό από το σώμα μου. Όταν λέγω, «ο νους μου», αυτό σημαίνει ότι είμαι κάτι το χωριστό από το νου μου. Κατά συνέπεια, τίθεται το ερώτημα ποιος πραγματικά είμαι; Σταθερή και επίμονη έρευνα, που γίνεται επάνω σ’ αυτά τα ζητήματα και κατ’ αυτό τον τρόπο, θα σας οδηγήσει στην αυτοπραγμάτωση, δηλαδή στη γνώση του πραγματικού Εαυτού.  

Να γίνετε κύριοι του νου σας και έτσι θα γίνετε μεγαλοφυΐες.
                        -ΒΑΒΑ



Source: SAI INSPIRES


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο