Radio

Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας



Advaita, Dvaita and Visistadvaita are said to be three different approaches to understand God and creation. But what are these and are they really different? Bhagawan gives a lucid explanation today.

Everything is suffused with love (Prema). So we can unhesitatingly declare that the Supreme Lord is the form of love (prema-swarupa). In all living things, love manifests itself in various forms and is known through many names such as love for offspring, affection, devotion to God, desire (vaatsalya, anuraaga, bhakthi, ishtam) etc., based on the direction in which it is channelised. But whatever the form, the essence is the same. On the basis of this knowledge and experience, it is clear that the supreme Lord is the inner Atma of all created things (Sarva-butha-antar-atma). That which teaches the highest knowledge of this unity is known as nondualism (a-dvaitha); that which teaches the principle of the lover and the Loved is known as dualism (dvaita); that which teaches about all three, love, lover, and loved — or nature (prakriti), individual (jiva), and Brahman— is known as qualified nondualism (visishta-advaita). But these three are one.

- Prema Vahini, Ch 38

God is Love. True love is pure, free from pride, and full of bliss.
               -BABA


Η Advaita, η Dvaita και η  Visistadvaita λέγεται ότι είναι τρεις διαφορετικοί τρόποι για να αντιληφθεί ο άνθρωπος τον Θεό και την δημιουργία. Αλλά ερωτάται τί είναι αυτοί οι τρόποι και αν πραγματικά διαφέρουν μεταξύ τους. Ο Μπάγκαβαν μας δίνει σήμερα μια καθαρή εξήγηση. 


 Τα πάντα είναι πλημμυρισμένα από Αγάπη. Συνεπώς, μπορούμε αδίσταχτα να πούμε ότι την μορφή της Αγάπης την αποτελεί ο Ίδιος ο Υπέρτατος Κύριος. Σε όλα τα έμβια όντα, η αγάπη εκδηλώνεται με διάφορες μορφές και είναι γνωστή με πολλές ονομασίες που βασίζονται στην κατεύθυνση προς την οποία διοχετεύεται η αγάπη. Έτσι, έχουμε την αγάπη για τα τέκνα και τους απογόνους, την αγάπη ως μητρική στοργή, την αγάπη ως αφοσίωση προς τον Θεό, την επιθυμία κλπ. Αλλά, όποια και αν είναι η μορφή της αγάπης, η ουσία της παραμένει η ίδια. Με βάση αυτή τη γνώση και εμπειρία, είναι σαφές ότι ο Υπέρτατος Κύριος είναι ο εσώτερος Υπέρτατος Εαυτός όλων των δημιουργημάτων. Η διδασκαλία που διδάσκει την υπέρτατη γνώση αυτής της ενότητας των πάντων είναι γνωστή ως μη δυισμός (a-dvaita). Η διδασκαλία που διδάσκει τον νόμο, ο οποίος συνδέει αυτόν που αγαπά και τον Αγαπημένο Κύριο, είναι γνωστή ως δυισμός (dvaita). Η διδασκαλία που διδάσκει και τα τρία μαζί, δηλαδή την αγάπη, αυτόν που αγαπά, και τον Αγαπημένο Κύριο ( ή με άλλα λόγια: την φύση, την εξατομικευμένη ψυχή, και τον Υπέρτατο Κύριο)  είναι γνωστή ως προσδιορισμένος μη δυισμός (visishta-advaita). Ωστόσο, αυτές οι τρεις διδασκαλίες ταυτίζονται και αποτελούν μια.     

Ο Θεός είναι Αγάπη. Η αληθινή αγάπη είναι αγνή, είναι απαλλαγμένη από έπαρση και είναι γεμάτη από υπέρτατη ευδαιμονία.
                                         -ΒΑΒΑ


 Source: SAI INSPIRES




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο