What
is the one truth in which if we are established, we can break the shackles of
action and reaction? Bhagawan lovingly explains to us today.
If the world is
real, it must be cognized even during the stage of dreamless deep sleep, but we
are not conscious of the world during sleep. Hence, the visible world is as unreal
as the dream world. The Universe is a reflection of the Divine (Brahman).
The sky might be reflected in a pot of toddy but that does not defile it.
Similarly, in this vehicle called body, the Atma dwells pure and
undefiled. The fruits of action, good or bad, adhere to the vehicle and not to
the indweller. When such wisdom dawns, the dark shadows of the three types of Karma
flee before it (The three being Sanchita - the entire accumulated Karma;
Prarabdha - the Karma whose effects we undergo in the present and Aagami
- the Karma we perform now whose results will be felt in the future).
The suffering and travails of this world are illusory and transitory. Fix your
mind firmly on this great fact and set out bravely on the path of spiritual
practice, the practice of devotion.
- Prema Vahini,
Ch 25
Knowledge that is not put into
practice is like food that is not digested.
-BABA
Ποια είναι η μοναδική εκείνη αλήθεια που, αν εδραιωθούμε σ’
αυτήν, θα μπορέσουμε να συντρίψουμε τα δεσμά που δημιουργούν οι δράσεις μας και
οι αντιδράσεις μας; Ο Μπάγκαβαν με αγάπη μας το εξηγεί σήμερα.
Αν ο υλικός κόσμος είναι
πραγματικός, τότε πρέπει να γίνεται αντιληπτός ακόμη και στο στάδιο του βαθύ
ύπνου, όταν δεν βλέπουμε όνειρα. Αλλά δεν έχουμε συνείδηση του κόσμου όταν
κοιμόμαστε. Συνεπώς, ο ορατός κόσμος είναι τόσο ανύπαρκτος όσο είναι και ο
κόσμος των ονείρων. Το Σύμπαν είναι αντανάκλαση, αντικατοπτρισμός, της
Υπέρτατης Θείας Φύσης. Ο ουρανός μπορεί να αντανακλάται στο κύπελλο που
περιέχει τόντι (αλκοολούχο ποτό από χυμό φοινικόδεντρου), αλλ’ αυτό το ποτό δεν
κηλιδώνει τον ουρανό. Κατά παρόμοιο τρόπο, σε τούτο το όχημα που το ονομάζουμε
σώμα, ο Υπέρτατος Εαυτός ενοικεί πάναγνος και αμόλυντος. Οι καρποί των πράξεων,
είτε αυτές είναι καλές είτε είναι κακές, αφορούν και προσκολλώνται στο όχημα
και όχι στον ένοικο. Όταν ανατείλει αυτή η αληθινή γνώση ή σοφία, τότε οι
σκοτεινές σκιές των τριών τύπων του κάρμα θα εξαφανισθούν από μπροστά της ( οι
τρεις μορφές του κάρμα είναι: το συνολικό σωρευμένο κάρμα, το κάρμα του οποίου
τις επιπτώσεις υφιστάμεθα τώρα, και το κάρμα που τώρα δημιουργούμε και του
οποίου τις συνέπειες θα υποστούμε στο μέλλον). Οι ταλαιπωρίες και οι ωδίνες του
κόσμου τούτου είναι απατηλές και παροδικές. Προσηλώστε το νου σας ακλόνητα σε
τούτο το σπουδαιότατο γεγονός και ξεκινήστε με γενναιότητα το δρόμο σας στο
μονοπάτι της πνευματικής άσκησης, της άσκησης της αφοσίωσης.
Η γνώση που δεν μπαίνει σε εφαρμογή είναι σαν την τροφή που
παραμένει αχώνευτη.
-ΒΑΒΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ένα σχόλιο