Σκέψη της ημέρας
People often talk of three different worlds, heaven and hell, etc. What are these in reality? Bhagawan lovingly explains to us today.The Gayatri mantra mentions: Bhur Bhuvaha Suvah - the Bhuloka, Bhuvarloka and Suvarloka (The human world, nether world and heaven). It is wrong to conceive of these three as existing one on top of the other. In fact the three lokas (worlds) are intertwined with each other and one exists within the other. The real meaning of this kind of geometrical configuration of the three lokas is that the pancha indriya, bhutas and koshas (five senses, elements and sheaths) that constitutes the body is Bhuloka; the aspect of prana shakti or manas thathvam (mind principle) is Bhuvarloka; and the microscopic state of Anandam (bliss) represents Suvarloka. So it can be said that the three worlds are nothing but the deha thathwa, manas thathwa and Ananda thathwa (essential nature of body, mind and bliss) and the totality of these three represents the Trivikrama thathwa (nature of Vishnu expanding to the three worlds).Divine Discourse, Sep 4, 1979A heart saturated with love of God can never entertain any thoughts of violence.-BABA
Οι άνθρωποι συνήθως κάνουν λόγο για τρεις διαφορετικούς κόσμους, τον ουρανό, την κόλαση κλπ. Στην πραγματικότητα τί είναι οι κόσμοι αυτοί; Ο Μπάγκαβαν με αγάπη μας το εξηγεί σήμερα.Το Γκάγιατρι μάντρα αναφέρει τρείς κόσμους: τον ανθρώπινο κόσμο (Bhuloka), τον κάτω κόσμο (Bhuvarloka) και τον ουράνιο κόσμο (Suvarloka). Είναι λάθος να σκεπτόσαστε αυτούς του τρείς κόσμους ως υπερκείμενους, δηλαδή ότι ο ένας βρίσκεται πάνω από τον άλλο. Στην πραγματικότητα οι τρείς κόσμοι συνυφαίνονται μεταξύ τους και ο καθένας βρίσκεται μέσα στους άλλους. Η πραγματική σημασία αυτού του είδους της γεωμετρικής διαμόρφωσης των τριών κόσμων είναι ότι οι πέντε αισθήσεις, τα στοιχεία και τα περικαλύμματα που αποτελούν το ανθρώπινο σώμα είναι ο ανθρώπινος κόσμος (Bhuloka). Η πλευρά της νόησης είναι ο κάτω κόσμος (Bhuvarloka). Και η μικροσκοπική κατάσταση της ευδαιμονίας εκφράζει τον ουράνιο κόσμο (Suvarloka). Συνεπώς, μπορεί να λεχθεί ότι οι τρεις κόσμοι δεν είναι τίποτε άλλο από την ουσιαστική φύση του ανθρώπινου σώματος, από τον νου και από την ευδαιμονία, το σύνολο δε αυτών των τριών απεικονίζει την φύση του Θεού που επεκτείνεται στους τρεις κόσμους και τους διατρέχει.Μια καρδιά που είναι γεμάτη από Θεϊκή αγάπη, δεν μπορεί ποτέ να φιλοξενήσει οποιαδήποτε σκέψη βίας.-ΒΑΒΑ
Source: SAI INSPIRES
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ένα σχόλιο