Radio

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας


How should we approach Divinity? Bhagawan explains what is expected from a devotee
The poet Kalidasa once said, “I would get liberation, as soon as I go”, implying, liberation is achieved as soon as the ego disappears. For then one would shine in his native splendour, as the indestructible Atma. The ‘I’ when crossed out becomes the symbol of the cross. So what is crucified is the ego. Once this happens, the Divine nature spontaneously manifests itself unhampered. The ego is most easily destroyed by devotion, by dwelling on the magnificence of the Lord. You can call Him by any name, for all names are His. Select the Name and Form that best appeals to you. That is why Sahasranamas (thousand names of the Lord) are composed for the various forms of God; you have the freedom and the right to select any one of the thousand.

- Divine Discourse, Mar 25 1958

So long as you cling to the “I”, the four prison walls will close in on you. Cross out the I and you are free. BABA.

Πώς θα πλησιάσουμε τον Θεό; Ο Μπάγκαβαν μας εξηγεί τί αναμένεται να κάνει για το θέμα αυτό ο πιστός.

Ο ποιητής Kalidasa κάποτε είπε: «Θα κερδίσω την απελευθέρωσή μου τη στιγμή που εγώ φεύγω», εννοώντας ότι η απελευθέρωση και η σωτηρία του ανθρώπου επιτυγχάνεται τη στιγμή που εξαφανίζεται το εγώ. Και τούτο διότι εκείνη τη στιγμή ο άνθρωπος λάμπει στο δικό του θεϊκό απαστράπτον μεγαλείο, δηλαδή όπως λάμπει ο αιώνιος Θεός. Το «εγώ», όταν διαγράφεται, γίνεται σύμβολο του σταυρού. Συνεπώς, αυτό που σταυρώνεται, και έτσι εξαφανίζεται, είναι το εγώ. Μόλις συμβεί αυτή η σταύρωση ή η διαγραφή του εγώ, αυτομάτως εκδηλώνεται ανεμπόδιστη η Θεϊκή φύση του ανθρώπου. Το εγώ καταστρέφεται ευκολότατα με τη βοήθεια της αφοσίωσης, με το βαθύ στοχασμό στο μεγαλείο του Κυρίου. Μπορείτε να Τον επικαλεσθείτε χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε όνομα, διότι όλα τα ονόματα είναι δικά Του. Επιλέξετε το Όνομα και τη Μορφή του Κυρίου που σας ελκύουν περισσότερο. Γι’ αυτό το λόγο υπάρχουν τόσα πολλά ονόματα και μορφές του Θεού. Έχετε την ελευθερία και το δικαίωμα να κάνετε την επιλογή σας.

Για όσον καιρό μένετε προσκολλημένοι στο «εγώ», οι τέσσερεις τοίχοι της φυλακής σας (μέσα στο εγώ), θα σας πλησιάζουν ως δεσμώτη, για να σας συντρίψουν. Διαγράψτε το εγώ και έτσι θα απελευθερωθείτε. ΒΑΒΑ

Source: SAI INSPIRES

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο