Σκέψη της ημέρας
Why
is it impossible to describe with certainty the ways of God and His
incarnations? Bhagawan explains to us by revealing fundamental principles of
Divine incarnation.
There is no compulsive rule that incarnations should occur only on the
earth and in human form. Any place and any form can be chosen by the fully
free. Whichever place and form promote the purpose of fulfilling the yearning
of the devotee, that place and form are chosen by the will of God. God is above
and beyond the limits of time and space. He is beyond all characteristics and
qualities, and no list of such can describe Him fully. For Him, all beings are
equal. The difference between man, beast, bird, worm, insect, and even a god is
but a difference of the ‘vessel’ (upadhi). The one single God activates every
vessel and gives rise to manifold consequences. God appreciates the
consciousness of unity as the basic motive of acts. He doesn’t appreciate the
activity itself being one without variety; activity must be suited to the
various needs.
Bhagavatha Vahini, Ch 1,
“The Bhagavatha”
To regard
the universe as a manifestation of God and to experience it as such is real
devotion.
-BABA
Γιατί είναι αδύνατο να περιγράψουμε με σιγουριά τους τρόπους
με τους οποίους ενεργεί ο Θεός καθώς
και τις ενσαρκώσεις του; Ο Μπάγκαβαν μας το εξηγεί αποκαλύπτοντας θεμελιώδεις
αρχές που διέπουν τις Θείες ενσαρκώσεις.
Δεν υπάρχει κανένας
καταναγκαστικός νόμος που να ορίζει ότι οι ενσαρκώσεις του Θεού πρέπει να
πραγματοποιούνται μόνο επί της γης και μόνο με ανθρώπινη μορφή. Οποιοσδήποτε
τόπος και οποιαδήποτε μορφή μπορεί να επιλεγεί από Eκείνον που είναι απολύτως ελεύθερος. Οποιοσδήποτε
τόπος και οποιαδήποτε μορφή εξυπηρετεί την επιδίωξη της εκπλήρωσης της λαχτάρας
του αφοσιωμένου πιστού, αυτός ο τόπος και αυτή η μορφή επιλέγονται από την
θέληση του Θεού. Ο Θεός είναι πάνω και πέρα από τα όρια που θέτει ο χώρος και ο
χρόνος. Είναι πέρα από όλα τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες και κανένα
σύνολο από τέτοια χαρακτηριστικά δεν μπορεί να Τον περιγράψει πλήρως. Για τον
Θεό όλα τα πλάσματα είναι ίσα. Η διαφορά μεταξύ του ανθρώπου, του ζώου, του
πτηνού, της γυναίκας, του εντόμου, ακόμη και ενός Θεού, δεν είναι παρά διαφορά
«σώματος» (μορφής, δοχείου). Ο ένας και μοναδικός Θεός ενεργοποιεί κάθε «σώμα»
και έτσι προκαλεί πολλαπλές συνέπειες. Ο Θεός αναγνωρίζει και εκτιμά την
συνείδηση της ενότητας των όντων ως το
βασικό κίνητρό τους για την επιτέλεση πράξεων. Δεν εκτιμά την δραστηριότητα των όντων όταν αυτή είναι
μια και ενιαία χωρίς διαφοροποίηση και ποικιλία. Η δραστηριότητα πρέπει να
ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες.
Πραγματική αφοσίωση είναι να θεωρείτε το σύμπαν ως εκδήλωση
του Θεού και να το βιώνετε ως τέτοια εκδήλωση.
-ΒΑΒΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ένα σχόλιο