Radio

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας


How can we begin the journey to realising, “He and I are one”? Bhagawan lovingly gives us a practical three step approach today.

First, practise the attitude of “I am Yours”. Let the wave discover and acknowledge that it belongs to the sea. This is not easy. The wave takes a long time to recognise that the vast sea beneath gives it its existence. The ego is so powerful that it will not permit it to be so humble, as to bend before the sea. “I am Yours; You are the Master. I am a servant; You are sovereign. I am bound.” This mental attitude will tame the ego. The next step is: “You are mine”, where the wave demands the support of the sea as its right. The Lord must take the responsibility of guarding and guiding the individual. Surdas said, “You are mine; I will not leave You; I shall imprison You in my heart; You shall not escape,” and the Lord obliged! The last stage is: “You are I” — I am but the image, and You are the Reality. All is One. Duality is but delusion.

- Divine Discourse, Sep 08, 1963

Make your every activity a worthwhile offering to God.
-BABA


Πώς μπορούμε να ξεκινήσουμε το ταξίδι που έχει ως σκοπό του να συνειδητοποιήσουμε ότι «Εκείνος κι εγώ είμαστε ένα»; Ο Μπάγκαβαν αναφέρεται σήμερα με αγάπη σε μια πρακτική αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος, η οποία έχει τρεις φάσεις, τρία βήματα.

 Το πρώτο σας βήμα είναι να εφαρμόσετε τη συμπεριφορά που σημαίνει «Κύριε, είμαι δικός Σου». Αφήστε το κύμα να ανακαλύψει και να αναγνωρίσει ότι ανήκει στη θάλασσα. Αυτό δεν είναι εύκολο. Το κύμα θέλει  πολύ χρόνο, για να αναγνωρίσει ότι η απέραντη θάλασσα, που βρίσκεται κάτω του, είναι εκείνη στην οποία οφείλει την ύπαρξή του. Το εγώ είναι τόσο πολύ δυνατό,  που δεν επιτρέπει στο κύμα να ταπεινωθεί τόσο, ώστε να λυγίσει και να υποκλιθεί μπροστά στη θάλασσα. «Είμαι δικός Σου. Είσαι ο Δάσκαλος. Είμαι ο υπηρέτης. Είσαι ο Ανώτατος Άρχοντας. Είμαι ο αλυσοδεμένος σκλάβος».  Τούτη η στάση του νου θα εξημερώσει το εγώ. Το επόμενο βήμα σας είναι το εξής: «Κύριε, είσαι δικός μου» - τώρα το κύμα απαιτεί τη στήριξη της θάλασσας, και θεωρεί ότι αυτό είναι δικαίωμά του. Κι έτσι ο Κύριος ανταποκρίνεται αναλαμβάνοντας την ευθύνη να φυλάξει και να καθοδηγήσει το ανθρώπινο άτομο. Σχετικά με αυτό το θέμα, ο Σούρντας δήλωσε: «Είσαι δικός μου, Κύριε. Δεν θα Σε αφήσω να φύγεις. Θα Σε φυλακίσω μέσα στην καρδιά μου. Δεν θα μου το σκάσεις». Και ο Κύριος του έκανε την χάρη! Το τελευταίο στάδιο, το τρίτο βήμα, είναι τούτο: «Εσύ, Κύριε, είσαι εγώ» - δηλαδή εγώ, το ανθρώπινο άτομο, είμαι μόνο το είδωλο, η εικόνα, ενώ Εσύ είσαι η μόνη Πραγματικότητα. Συνεπώς, τα πάντα είναι ένα. Η δυαδικότητα δεν υπάρχει. Το ξεχώρισμα και η διαφοροποίηση από τον Θεό είναι μια ψευδαίσθηση.

Φροντίστε να κάνετε κάθε δραστηριότητά σας επάξια προσφορά προς τον Θεό.
-ΒΑΒΑ


 Source: SAI INSPIRES


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο