Radio

Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

THOUGHT FOR THE DAY



Σκέψη της ημέρας

What is the key question we must preoccupy ourselves with? Bhagawan lovingly explains to us today.

Embodiments of Love! Why should you search for God when He is everywhere? You are God! All spiritual practices (Sadhana) will go in vain if you do not know your true identity. First know who you are! Instead of asking others, “Who are you?” better ask yourself, “Who am I?” You say, “This is my book!” Who is this ‘I’? This feeling of ‘I, my’ is illusion (maya). All this is matter. All this is negative. You are the master of this material world. Master your mind and be a mastermind. You should make every effort to know your true identity. To know your true self, first give up body attachment. When you say, “this is my handkerchief,” ‘you’ are separate from your ‘handkerchief’. Similarly, when you say, “this is my body, my mind”, are you not separate from the body and the mind? The question that still remains is, “who am I?” Constant enquiry on these lines would lead you to Self-realisation.

- Divine Discourse, Mar 14, 1999

A peaceful mind is the abode of love.
-BABA


Ποια είναι η βασική ερώτηση που πρέπει να υποβάλλουμε διαρκώς και αποκλειστικά στον εαυτό μας; Ο Μπάγκαβαν μας το εξηγεί σήμερα με αγάπη.


Ενσαρκώσεις της Αγάπης! Γιατί ψάχνετε για να βρείτε τον Θεό, αφού ο Θεός βρίσκεται παντού; Ο καθένας σας είναι Θεός! Όλες οι πνευματικές ασκήσεις, που κάνετε, πάνε χαμένες, αν δεν γνωρίζετε την αληθινή σας ταυτότητα. Το πρώτο που πρέπει να γνωρίσετε είναι ποιοι είσαστε! Αντί να ρωτάτε τους άλλους απευθύνοντάς τους την ερώτηση: «Ποιος είσαι;», καλύτερα να ρωτάτε τον εαυτό σας: «Ποιος είμαι;». Συνηθίζετε να λέτε: «Τούτο είναι το βιβλίο μου!». Ποιος είναι αυτό το «εγώ»; Η αίσθηση αυτού του «εγώ», του «δικό μου», είναι  ψεύτικη αίσθηση, είναι ψευδαίσθηση. Όλα αυτά είναι υλικά πράγματα. Όλα αυτά είναι αρνητικά. Εσείς είσαστε το αφεντικό του υλικού κόσμου, που σας περιβάλλει. Γίνετε αφεντικά του νου σας και τότε θα γίνετε μεγαλοφυΐες. Οφείλετε να αγωνιστείτε καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια, για να γνωρίσετε την αληθινή σας ταυτότητα. Για να γνωρίσετε τον αληθινό εαυτό σας, πρώτα-πρώτα απαλλαγείτε από την προσκόλληση που έχετε στο σώμα σας. Όταν λέτε ότι «αυτό είναι το μαντήλι μου», αυτό σημαίνει ότι «εσείς» είσαστε κάτι το ξεχωριστό από το «μαντήλι» σας. Κατά παρόμοιο τρόπο, όταν λέτε «τούτο είναι το σώμα μου, τούτος είναι ο νους μου», δεν σημαίνει ότι είσαστε κάτι το ξεχωριστό από το σώμα σας και από τον νου σας; Η ερώτηση, όμως, που εξακολουθεί να παραμένει, είναι «Ποιος είμαι;». Η συνεχής έρευνα που οφείλετε να κάνετε προς αυτή την κατεύθυνση, θα σας οδηγήσει στην Αυτό-πραγμάτωση, στη συνειδητοποίηση, στην επίγνωση, του Ανώτερου Εαυτού σας.       


Ο ειρηνικός νους είναι κατοικία της αγάπης.
-ΒΑΒΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο