Radio

Σάββατο 23 Απριλίου 2016

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας


What is the craving all seekers must have and what is the path to attain this? Bhagawan gives us a clarion call today

Since I moved freely among people, talking and singing with them, even intellectuals were unable to grasp My truth, My power, My glory, or My real task as Avatar. I can solve any problem however knotty. I am beyond the reach of the most intensive enquiry and the most meticulous measurement. Only those who have recognised My love and experienced it can assert that they have glimpsed My reality. Do not attempt to know Me through the external eyes. When you go to a temple and stand before the image of God, you pray with closed eyes, don't you? Why? Because you feel that the inner eye of wisdom alone can reveal Him to you. Therefore do not crave from Me trivial material objects; but, crave for Me from within, and you will be rewarded. The path of Love is the royal road that leads mankind to Me. My grace is ever available to devotees who have steady love and faith.

- Divine Discourse, 19 June 1974.

Fullness in life is marked by the harmony of thought, word and deed.
                          -BABA



Ποια είναι η βαθιά επιθυμία που πρέπει να έχουν όλοι οι πνευματικοί αναζητητές και ποιο είναι το μονοπάτι που οδηγεί σ’ αυτήν; Ο Μπάγκαβαν μας δίνει σήμερα ένα ηχηρό μήνυμα.

Από τότε που κινήθηκα ελεύθερα μεταξύ των ανθρώπων, μιλώντας και τραγουδώντας μαζί τους, ακόμη και οι διανοούμενοι δεν μπόρεσαν να αντιληφθούν την αλήθεια Μου, την δύναμή Μου, την δόξα Μου, και την πραγματική αποστολή Μου ως Αβατάρ. Μπορώ να λύσω οποιοδήποτε πρόβλημα όσο περίπλοκο και αν είναι. Είμαι πέρα από εκεί που μπορεί να φτάσει η πιο εντατική και βαθυστόχαστη έρευνα και η πιο λεπτομερής και σχολαστική μέτρηση. Μόνο όσοι έχουν αναγνωρίσει την αγάπη Μου και την έχουν βιώσει, μόνο αυτοί μπορούν να ισχυριστούν ότι έχουν δει κάποια μικρή αναλαμπή της πραγματικότητάς Μου. Μην προσπαθήσετε να Με γνωρίσετε με τα εξωτερικά, υλικά, μάτια σας. Όταν πηγαίνετε σε κάποιον ναό και στεκόσαστε μπροστά στην απεικόνιση του Θεού, προσευχόσαστε με κλειστά μάτια, έτσι δεν είναι; Γιατί; Διότι αισθανόσαστε ότι μόνο τα εσωτερικά μάτια σας, τα μάτια της σοφίας, μπορούν να σας αποκαλύψουν τον Θεό. Συνεπώς, μη Με παρακαλάτε λαχταρώντας να σας δώσω ασήμαντα υλικά πράγματα. Αντί γι αυτό,  παρακαλέστε από τα βάθη της καρδιάς σας για Εμένα τον Ίδιο, και τότε θα ανταμειφθείτε. Το μονοπάτι της Αγάπης είναι ο βασιλικός δρόμος που οδηγεί το ανθρώπινο γένος σε Μένα. Η χάρη Μου προσφέρεται στους πιστούς που έχουν σταθερή αγάπη και πίστη.     

Η πληρότητα στη ζωή καταδεικνύεται από την αρμονία μεταξύ σκέψης, λόγου και πράξης.
                                                          -ΒΑΒΑ


Source: SAI INSPIRES




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο