Radio

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

THOUGHT FOR THE DAY


Σκέψη της ημέρας



For our devotion what acknowledgement should we aspire from the Lord? Bhagawan lovingly teaches us a beautiful lesson.

Many call themselves devotees, but this claim means nothing by itself. When you write a letter, unless it is acknowledged by the recipient, you cannot be sure of where you stand. Likewise, whether one is a devotee or not should be declared by the Lord Himself. Arjuna did not say to Krishna: "I am Your devotee." Nor was Lord Krishna content in announcing: "Arjuna, you are my devotee." Why did Lord Krishna choose to say: "You are My friend and devotee”, instead of calling Arjuna either a ‘friend’ or a ‘devotee?’ There is a profound spiritual significance in this declaration, which will become clear only when you practice the spiritual life. If Krishna were to say to Arjuna, "You are My friend", Arjuna’s ego will be inflated and he will take undue liberties with Krishna. If He were to say, "You are my devotee," Arjuna will become extremely submissive. Hence Lord Krishna declared, “Arjuna, you are My devotee and friend."

- Divine Discourse, Trayee, July 1988

 God alone is truly selfless as your friend and benefactor for all times to come.
                        -BABA


Ποιαν αποδοχή και αναγνώριση φιλοδοξούμε να έχουμε από τον Κύριο για την αφοσίωσή μας προς Αυτόν; Ο Μπάγκαβαν μας δίνει σήμερα με αγάπη ένα όμορφο μάθημα.

Πολλοί άνθρωποι αυτοαποκαλούνται πιστοί, αλλά αυτός ο ισχυρισμός τους δεν σημαίνει τίποτε από μόνος του. Όταν γράφετε μια επιστολή, δεν είσαστε σίγουροι ως προς τη θέση σας, παρά μόνο όταν ο παραλήπτης της επιστολής βεβαιώσει ότι την παρέλαβε. Παρομοίως, αν κάποιος είναι ή δεν είναι πιστός, αυτό πρέπει να το πει και να το βεβαιώσει ο ίδιος ο Κύριος. Ο Αρτζούνα δεν είπε στον Κρίσνα: «Είμαι πιστός Σου». Ούτε ο Κρίσνα ήταν ικανοποιημένος αναγγέλλοντας: «Αρτζούνα, είσαι πιστός μου». Γιατί ο Κρίσνα επέλεξε να πει : «Είσαι φίλος Μου και πιστός Μου», αντί να αποκαλέσει τον Αρτζούνα απλά και μόνο είτε «φίλο» είτε «πιστό»; Αυτή η δήλωση έχει βαθύ και μεγάλο πνευματικό  νόημα, που θα σας αποσαφηνισθεί μόνο αν ακολουθήσετε τον πνευματικό τρόπο ζωής. Αν ο Κρίσνα έλεγε στον Αρτζούνα: «Είσαι φίλος Μου», τότε το εγώ του Αρτζούνα θα γέμιζε από υπερηφάνεια και θα έπαιρνε ανεπίτρεπτο θάρρος και μεγάλη οικειότητα ως προς την σχέση του με τον Κρίσνα. Αν έλεγε, «Είσαι πιστός Μου», τότε ο Αρτζούνα θα γινόταν υπερβολικά υποτακτικός. Γι’ αυτούς του λόγους, ο Κρίσνα είπε: «Αρτζούνα, είσαι πιστός Μου και φίλος Μου».        

Μόνο ο Θεός είναι ανιδιοτελής ως φίλος σας και ως ευεργέτης σας, για όλους τους χρόνους που θα ’ρθούν. 
                                                                                          -ΒΑΒΑ .






Source: SAI INSPIRES






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο